بیانیه شماره اول محمود عباس زاده مشکینی/پول کثیف انتخابات را از ریلش خارج کرد
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 93
بازدید کل : 47209
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 44
باردید دیروز : 49
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 93
بازدید سال : 1199
بازدید کلی : 47209
بیانیه شماره اول محمود عباس زاده مشکینی/پول کثیف انتخابات را از ریلش خارج کرد

 و اما چند نکته :

انتخابات بهار سیاست و فرصتی برای مشارکت آگاهانه مردم در تعیین سرنوشت جامعه خویش است

در جمهوری اسلامی ایران طبق قانون اساسی تمام امورات کشور مستقیم و غیر مستقیم با رای و نظر مردم انجام می گیرد و این یعنی مردم سالاری دینی ، این نعمت یکی از ثمره های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است که البته ملت ایران برای پاسداشت و حراست از آن  گران ترین بها یعنی خون صدها هزار شهید را تقدیم نموده است

انتخابات و فرهنگ انتخابات نشانگر رشد و بلوغ سیاسی ، فرهنگی ، اعتقادی و اخلاقی هر جامعه است و رسالت و وظیفه همه ماست ساحت انتخابات را از هرگونه آفت  و آسیب و آلودگی و بداخلاقی و در راس این آسیب ها ، آسیب ورود و نقش پول کثیف در استخدام دلالان رای و سؤ استفاده از فقر اقتصادی بخشی از اعضای جامعه و همچنین نقش همین پولهای کثیف در ایجاد ائتلاف های جاه طلبانه و غیره مقابله کنیم.

مقام معظم رهبری رای مردم را ” حق الناس ” معرفی فرمودند بدیهی است که حق به این بزرگی حرمت دارد و حفظ حرمت آن منوط حراست از آفت ها و آسیب های انتخابات است .
متاسفانه در مراحل قبل و حین برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مشکین شهر شاهد فعالیت و تحرکات گسترده و جدی از سوی عوامل یکی از کاندیدها بوده ایم  که نشانگر عزم جدی طراحان و مجریان آن برای منحرف کردن مسیر انتخابات از ریل طبیعی آن ( که نقش رای مردم در تعیین نتیجه است ) به ریل و مسیری است که “پول کثیف ” تعیین کننده مسیر آن باشد، پدیده ای که حجم و گستردگی گزارش های این نوع تخلف از پیرامون غالب محل های اخذ رای و همچنین هشدار جدی امام جمعه محترم شهرستان در خطبه های نماز جمعه روز انتخابات این ظن را تقویت می کند!

همه این شواهد تقویت کننده این ظن بوده که اراده ای با پشتوانه ای از منابع مسئله دار مالی و احیانا نامشروع  به صورت کاملا سازمان یافته و حرفه ای و جدی برای “تعیین نتیجه انتخابات به هر قیمتی” کمر همت بسته است بطوری که حجم تحرکات آن فراتر از ظرفیت کنترل ومدیریت نهادهای قانونی زحمت کش باشد!

البته لازم می دانم از زحمات و تلاش های صادقانه هیات های اجرایی و نظارت و عوامل انتظامی و اطلاعاتی و قضائی و هوشیاری و همکاری مردم متدین و نجیب مشکین شهر تقدیر و تشکر نمایم .
اما شکی نیست به عنوان نوکر این مردم و سرباز نظام اسلامی برآمده  از رای مردم تمام توان و ظرفیت خود را پیوسته در دفاع و استیفا حق مردم از مجرای قانون بکار خواهم گرفت.

در همین راستا به مردم نجیب و با فرهنگ مشکین شهر قول می دهم با توکل بر خداوند متعال و اعتقاد به عدالت محوری نظام اسلامی و حمایت و دعای خیر تمام وجدانهای بیدار و دلهای دردمند مردم مشکین شهر ،  و مسئولان مربوطه ، دراولین فرصت ادله و شهود و اسناد و مدارک موجود را در اختیار مرجع قانونی رسیدگی به این موضوع ( شورای محترم نگهبان) قرار داده و فرجام قضیه را به جد پیگیری خواهم کرد و البته به نتیجه این پیگیری نیز امیدوارم انشاالله .

رسالت سیاسی همه ما این است صرف نظر از گرایش شهروندان به جناح ها و سلایق مختلف سیاسی تلاش کنیم مثلث زر و زور و تزویر حاکم و تعیین کننده سرنوشت جامعه نباشد .
امروز جدی ترین نگرانی این است نکند خدای ناکرده فقط پول تعیین کننده نتیجه انتخابات و سرنوشت جامعه باشد !
اگر روزی فقط ” پول ” و ائتلافهای تحت تاثیر “پول” به عنوان تعیین کننده سرنوشت انتخابات در این شهرستان نهادینه شود تمام نخبگان و تحصیل کردگان متدین و دلسوز از فرزندان این مردم که در وجود خود ظرفیت خدمت و خلاقییت می بینند باید عطای شرکت و ورود به این عرصه به لقایش ببخشند و قبای نمایندگی مجلس را فقط بر دوش صاحبان ثروت ببینند!
در پایان یادآوری و تاکید بر این نکته را ضروری می دانم در کشور ما بالاترین مصلحت رعایت قانون و تمکین در برابر حکم قانون است و در موضوع انتخابات فصل الخطاب نظر و قضاوت شورای محترم نگهبان است ، از تمام مردم دیاران بویژه هوادارانم انتظار دارم مثل همیشه سمبل اخلاق و معرفت و قانونمداری باشند که هستند.

هرگونه  رفتار احساسی و غیر قانونی و تحریک کننده کوچکترین  نسبتی با مشی و عقیده و اعتقاد و ارزش ها و مصالح کشور و منطقه ما ندارد.

و من الله التوفیق
محمود عباس زاده مشکینی
دهم اسفند سال٩۴


تعداد بازدید از این مطلب: 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود